Cintamu Kekuatanku

Selasa, Oktober 27, 2020



Malam makin kelam 
mawar makin layu
Seolah tiada harapan 
Namun Tuhan 'kan tentukan

Doa suci kita 
Pertahankan cinta
Yang penuh ombak gelora
Berdua di bahtera

Sungguh ku tak mampu saksi deritamu
Semata-mata kerana aku
Namun berat ku lepaskan
Kerana hanya kau sinaran
Cintamu kekuatanku

Andai aku rebah
Janganlah kau rayu
Teruskan kehidupanmu
Terus doa untukku

Sungguh ku tak mampu saksi deritamu
semata-mata kerana aku 

Namun berat ku lepaskan 
Kerana hanya kau sinaran 
cintamu kekuatanku

Ku ikhtiar sekuat upaya
melawan arus yang melanda

Sungguh ku tak mampu saksi deritamu
semata-mata kerana aku 
Namun berat ku lepaskan
kerana hanya kau sinaran 
cintamu kekuatanku

Hanya dirimu erti hidupku
tanpamu aku layu
kerana cintamu kekuatanku


Penulis lirik & komposer:  Neo
Publisher: KRU Music
Credit lirik dari: @sebutlagu


Dengar lagu ni di WHI tersedap dengar, lantas mencari. Dan baca komen rupa-rupanya ramai orang kenal dia melalui aplikasi SMULE. Pahtu dirisik oleh Abang Norman KRU. All The best Fai Ramli. 

Layan lagu ni, seolah ingatkan kita pada Allah. Cinta dan kasih sayang Allah pada kita hambaNya, kekuatan kita untuk terus menunaikan segala perintahNya. :)




17 ulasan

  1. from SMULE ! wow.. rezeki someone tu kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iye. suara dia pun memang sedap. siap ada komen di Youtube cakap, jangan jadi KB sudab ler. Hehe

      Padam
    2. KB tu apa eh? ahahaha blurr jap

      Padam
  2. Kannn sedap dengar lagu dia, baru juga dengar kat youtube semalam..

    BalasPadam
  3. alhamdulillah tercapai hasrat dia nak jadi penyanyi aliran perdana

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah rezeki tak pernah salah alamat. gituuuu

      Padam
  4. boleh aje kita jadikan lagu ni dan kaitkan dgn islamik kan ok tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah. Bila dengar bait lirik dia macam islamic. Hee

      Padam
  5. Lagu baru eh..tak pernah dengar lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iye lagu baru. Jumpa ritu dia promo kat WHI. ^^

      Padam
  6. tak pernah dengar lagu ni...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

© kisah aienienka.