Jalan dan Lepak bersama Kakak

Isnin, Januari 06, 2020


Jalan dan Lepak bersama Kakak | Hi~ assalamualaikum 

Alhamdulillah, akhirnya kami baik-baik saja. Sebenarnya Aien nak jugak menangis tadi, lamanya kami tak bertemu sehingga sejuta perasaan rindu itu datang ibarat hilang separuh nyawa. 
  
Beberapa perkara yang buatkan kami jauh seperti Warkah buat keluarga dan kakak kahwin sejak dari itu, kami bawak haluan masing-masing. Baru semalam ketemu. Paham kan? 

Rasa macam tak puas bersembang, bak kata orang Sarawak, berporet sampe tengah malam aie.. best eh.. 

Tapi tu la, masing-masing dengan kekangan dan tanggungjawab masing-masing. Aien pulak kalau sesiapa nak bawak jalan atau datang rumah, selalu akan cakap begini; Aku ada aje kat rumah ni tak ke mana. Aktiviti aku rumah atau kampung. Tu je. 

In shaa Allah hinggu minggu atau minggu depan dorang adik-adik pulak katanya nak datang. Rindunya. Semua berebut nak jumpa Izz masa baby ni. Haha 



Adik beradikku, my sisters we are angel. I ♡ you all. Missing you is one my depth feeling, Pray for all your happiness, and may Allah bless your life with joy and ease. 

Till we meet again. Jaa Nee!

4 ulasan

  1. Selagi boleh spend time.. Spend je.. Sbb kalau ikut busy mmg xdapat la jmpaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan? Bila dorang dapat cuti mesti seronok dapat jumpa.

      Padam
  2. Seronok bila jumpa adik beradik ni. Macam-macam nak disembangkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu la kata orang sarawak berporet. hHaha

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

© kisah aienienka.