Misi 100K PV

Sabtu, Februari 01, 2020

Misi 100K PV | Hi, Assalamualaikum!

Dalam kesedihan Januari, dibuka dengan satu status yang agak menarik. Akhirnya, setelah hampir 8 tahun berblog secara aktif la jugak kan, akhirnya PV meningkat dan meningkat. Alhamdulillah. 

Walaupun, PV ini bukan la menjadi sasaran Aien dalam menjadi blogger, tapi ia tetap mencuri perhatian untuk terus diperhatikan. 

Siapa tak suka kan? Rasa dunia ana yang punya sekali lagi. Eh, dah baik ke mood tu? Haha, Alhamdulillah la jugak. Buat apa nak merajuk lama-lama. Buat penat emosi sendiri je kan? Bulan baru kena la buka buku baru. New page giteww~

Sejak kes di-ngintai oleh puak yang sangat la memberi bulu roma tegak melangit, membuatkan diriku kaku tak terkata. Terus bersara kejap untuk dua minggu.

Baca sini: Kisah Sedih Petang Jumaat

Di kerana blog ini satu-satu ruang untuk surirumah ini bernafas, di buka semula pada umum setelah dinaiktaraf. Akhirnya berjaya memiliki domain. Yeay!

Tapi, masih juga mereka mengintai juga tapi lebih menarik sekali, menggunakan bot dan menyebabkan Adsense guwe ditolak. Apaan apaan ini. Mereka G.AS ingat Aien beli bot tu untuk naikkan PV. Oh, tak ada kerja la daku nak berabis duit ke situ.

Secara tak langsung kerja mereka ini, menaikkan PV blog sendu ni, dan yah! Here I am. HAHA

Misi 100K PV.

misi 100K PV

Bunyi macam tak sedap pulak bila diulang tayang cerita semalam. Harap la dengan lepas 100K PV ni, G.AS berbesar hati menawarkan duit buat daku. Tolong la, ini je duit tabung ayam nak deco rumah. Ada tabung lain. Tapi yang nyata tu selalu kena sembelih.

Ohh,, bounce rate di google analytics pun nampak menaik. Ada Aien baca ya, kalau makin menaik tu tanda bagus. Betul ke? HAHA

misi 100K PV


Tunggu jap, nanti nak gali la ilmu pasal mengawal traffic haram giteeww~ Baik la. Itu saja nak share la kan.

Blog yang sendu ni, cuma dikongsi apa yang tersirat lagi tersurat. Apa yang dilihat dan dirasa. Apa yang diluahkan itu lah yang terbuku di hati. Yang sudi mengunjung terima kasih Aien/Nur ucapkan pada kalian. Tanpa kalian siapa la penulis amatur ni. Aien doakan moga korang terus sukses dalam dunia blogger. Kerana, dunia maya ini tempat kita bersatu. Eceeewaahhh~ dah laa..

Till next 100K PV, Jaa Nee!

16 ulasan

  1. Caiyok aien! You can do it. Saya ahli kelab surirumah in shaa Allah akan claim duit adsense dalam bulan ni. Nak cukupkan lagi USD1 je untuk cash out. Jom sama2 kita penuhkan tabung surirumah..

    BalasPadam
  2. saya memang jauh lagi la. semoga sukses capai target 100k bulan ni fighting aien :D ♕ Tiara Sapphire ♕

    BalasPadam
  3. Wah.. Chayok! Chayook!! Aien.. Pasyi boleh..

    BalasPadam
  4. mula2 den dah pelik siapa G.AS tu.. rupa-rupanya setelah dipikiran gue, lohhhh. Google Adsense rupanyaa hahaha!

    wahh nak dekat 100K PV dahhhh kak aien punyaa. inshaaAllah moga dipermudahkan. chaiyok chaiyok! jangan putus asa. teruskan update setiap harii muehehe.

    p/s: template baru wuuuuuu cungg! header lawa. and tahniah domain baruuuu! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. HAHA thanks KC. for inspire me. ^^ Helping me a lot. ^_=

      Padam
  5. Tahniah! Semoga terus bertambah dengan pesat lagi PV tu. Aamin

    BalasPadam
  6. Banyak dah PV Nur.. bestnya... chaiyok sis... moga semakin bertambah PV sis

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤