Hi, Assalamualaikum | Akhirnya PV telah mencapai sasaran di awal Mac. Atau mungkin di penghujung malam 29? siapa tahu kan? Apa yang penting, bila Aien bukak detik semalam yakni 1 Mac, PV telahpun seperti yang tertera di bawah.


Meriah tengok kan? Alhamdulillah. Aien tak pasti sama ada ada lagi spamming bot yang penting entry yang sama masih duduk di ranking atas. Saban hari pasti aja ada yang membaca. Harap dapat memberi manfaat la kan?

Jika tengok berdasarkan di kalangan audience masih lagi dari Malaysia menduduki carta teratas diikuti negara matahari terbit, dan kadang kalanya negara China. Wow sangat~

Apa yang mereka temui di sebalik blog ini, harap yang baik-baik aja la kan?

Oh ya, bila dah capai target ni moga seterusnya akan dapat memberi manfaat dan info yang berguna buat para pengunjung. Blog picisan ini cuma berkongsi apa adanya.

Semoga yang baik-baik saja ya. Jaa Nee!


16 Ulasan

  1. Alhamdulilah, teruskan menulis Aien...jangan giveup, kipidab!!

    BalasPadam
  2. Yeah!! Tahniah Aien.. chayook chayook..

    BalasPadam
  3. Tahniah ain... bestnya!!!! Nak jugak pv macam Aien nie.. huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks. iN shaa Allah one day Mell boleh. ^^

      Padam
  4. woooow tahniah aien ! su nak capai 10k haritupun kemain payahhh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Thanks.. Huish yang ni kalo tak disebabkan beberapa audience yang singgah tak macam ni.. °_°

      Padam
  5. Wahhh congrats ain.. teruskan menulis! hari hari kena post entri okay!

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah
    Tahniah, teruslah mengentri

    BalasPadam
  7. Alhamdullilah. Tahniah Aien. Mau juga macam Aien

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah. terima kasih, boleh jugak tu nanti. It's take time. ^^

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.