PRESTASI BLOG SEPTEMBER 2021

Jumaat, Oktober 15, 2021


 

Hai, lambatnya update untuk bulan ni. Begitu la. sejak google buat hal, pageview blog macam tidak memberansangkan automatik mood menaip jadi ke laut. Aiguuu.. back to menulis untuk suka-suka saja la labu..  


Baik la, untuk September lalu, blog Aienienka.com tidak mencapai target. Tapi tak mengapa. Nanti kita setting dia balik. 






Macam biasa entry yang dicari oleh mereka ini sangat popular. semuanya berkaitan dengan pengalaman sendiri buat buku pink, sediakan barang baby dan pengalaman bersalin musim PKP. Semua benda ni simpanan kenangan sendiri secara tak langsung berkongsi ilmu dengan mereka. Harap membantu. 



Pecah rekod kali ini ada yang mencari luar daripada kebiasaan. Cerita Autumn fairy tale ni tengah ditayangkan ke? Semua mencari sinopsis dia. 


Bila sendiri cuba cari, ahhh.. padan la. Dia duduk di first page. Haha Teratas pulak tu. HIHIHI


 
Kali ni orang banyak cari tentang drama chinese ni. Ada juga cari movie turki Mutluluk Zamani yang agak susah sikit nak cari.  Nanti kita tambah link dia. hehe Bila dilihat kembali carian movie lakonan Elcin dan Baris ni, rupa-rupanya review Aien berada di muka pertama carian movie ni. Haha Allah Allah.. 





Over all, starting September performance blog macam merundum sebab google tengah update apa ntah. Dorang rakan blogger kata, kita pun kena kemas kini HTML blog. Tapi, sebabkan Aien tak ada laptop sudah. Maka berhuhuhu la biar dia dulu. Lagipun kita buat blog untuk suka-suka. Hehe pedulikan tu. Tapi, nak jana pendapatan ikut blog. ehhh.... Sudah laaa.. kita buat kerja lain lagi. 

16 ulasan

  1. Tak reti nak update blog macam mana

    BalasPadam
  2. Semoga terus meningkat pada bulan oktober ini

    BalasPadam
  3. pageview memang jatuh kan sejak belakangan ni. sendu betul tengok statistics blog. masalah saya pula, entri baru dari hujung september & bulan oktober ni tak masuk langsung dalam search console tu. padahal dah crawl dan index. jadi la macam takde data pembaca (padahal ada je orang baca). menyedihkan hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan.... sedih ngat laa. menakutkan dia punya PV tu sampai hilang rasa nak menulis dah. Hahaha

      Padam
  4. Semoga dapat capai target untuk bulan oktober, Kak Aien.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada target dah. Haha Seram letak target. Kita buat ada saja laa.

      Padam
  5. ohh google tengah update something ke? No wonder lah semua pageviews jatuh. Tahniah sebab ada entry duduk dekat first page dan #1. Bukan senang nak naik ke situ hihi keep it up aien :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ntah. ramai blogger kata begitu laa.. Hehe sharing review je banyak laa.

      Padam
  6. saya pun malas blogging bila PV drop. cuma yang ajaibnya adsense naik. semoga bulan tu kembali bersemangat ye. chaiyok!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Fuh, Adsense naik tu semangat tu. Mana tau beberapa bulan lepas ni dapat surat cinta pulak. dah boleh cash out. ^^

      Padam
  7. hebat ni da duduk byk dlm first page. hehe. sis pon stress la pv drop. masih loading. lahai sape sudi tolong ni. tak rajin godek sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama la kita tak pandai. Maka... biar kan saja.. berlalu pergi.. Hahaha

      Padam
  8. Tahniah Aien untuk entry yang berada di tangga atas.. Terbaiklah!!

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤