Intellifluence: Ketahui bagaimana aplikasi berfungsi

Isnin, September 13, 2021


 

Selepas update Cara untuk daftar Intellifluence di aplikasi ramai orang semakin berminat nak menjana pendapatan melaluinya. Untuk kali ni, Aien nak kongsi sikit tutorial macamana nak terima job melalui aplikasi ni. Jom kita start! 


Kenali 5 butang di bawah muka depan aplikasi 



Dasboard: 

muka depan aplikasi yang menempatkan profil kita, dan marketplace sekaligus. 

Transactions: 

interface yang menunjukkan kerja yang kita mohon, kerja yang telah diluluskan oleh pihak brand, dan juga rentetan syarat-syarat setiap job yang kita mohon tu. 

Marketplace: 

Tempat iklan kerja daripada pihak brand yang bersesuaian dengan negara kita dan mrngikut kelayakan kita. Makin banyak media sosial yang korang sambungkan, makin banyak pilihan job yang korang dapat. 

Reports: 

Ni kira macam payslip korang la. Korang boleh tengok berapa yang korang akan dapat, bila dia dimasukkan kepada korang dan proses perjalanan gaji korang tu. Di sini juga, informasi bila tarikh seterusnya pembayaran gaji dibuat. Biasanya setiap hari Jumaat. 

Profil: 

Alah, ini pun nak kena cerita ka? Haha 


Done membebel dalam tulis meh la tengok usaha keras Aien buat table dia supaya korang lebih faham lagi. 





Faham tak tu? Tak faham boleh je komen kat bawah. 




Kat sini korang boleh usha job untuk negara lain. Al-kisah Intellifluence ni merupakan platform brand seluruh dunia  sambung dengan para influencer.  Ada kalanya job ke negara kita ni dah tak semeriah dulu. Eh, macam dah lama je kan join? Haha Bila dah mohon kerja tu, kena la message pihak brand dengan penuh yakin supaya korang pun dapat tugasan tu. 




Part ni la seronok nak bukak taip hari padahal tahu dia cuma payout pada setiap hari Jumaat. Al-maklum la boleh dikatakan ini perjalanan gaji kita. Setiap kerja yang telah ditandakan selesai akan mendapat bayaran 2-3 minggu paling awal. Jadi sabar la tunggu ya. 



Di profil ni, nota ringkas pasal diri korang. Jadi setiap kali brand nak tengok adakah kita layak ke tak untuk diberikan tugasan tu. Macam Aien, tamau la letak tinggi-tinggi sangat. Nanti melangit susah pulak kan. Yang penting profil kita dah lengkap 100% dan capaian tu kalo boleh tinggi, tinggikan lagi. 


Faham tak setakat ni? Kot ada yang Aien tertinggal lagi? Bila kita dah selesai tugasan di mana-mana media sosial yang kita ada, setiap satunya ada butang diberikan kepada kita yang menunjukkan kita influencer di intellifluence yang boleh dipercayai.  Bila orang dah percaya, senang nak kembangkan tugasan kita kan? 


All the best semua. Selamat mencuba. 😘 Bagi yang belom lagi mendaftar boleh klik Daftar sekarang ini menjana pendapatan sekarang. :)


11 ulasan

  1. Semoga mereka yang tak faham akan lebih paham lagi hehe

    BalasPadam
  2. wow menariknya. tq aien for sharing

    BalasPadam
  3. terima kasih perkongsiannya. sangat membantu orang yang macam saya ni, dah daftar lama tapi masih blur hehehhe. Alhamdulillah, sekarang ni dah faham <3

    BalasPadam
  4. ok bookmark dulu entri ni :) tq share aini..

    BalasPadam
  5. Ramai dah blogger join Intellifluence. Saya pun dah daftar lama, cuma belum jelajah habis lagi. Nak kena hadam lah dulu nampaknya ni. Tq share infonya.

    BalasPadam
  6. Dh bt acc tp belum tgk job apa yg ada hehe

    BalasPadam
  7. dah buat acc setahun lebih dah tapi tak pernah belek haha

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤