Hi~ Assalamualaikum

Maaf tak dapat update blog as regular as I used before. 
My little family got fever and bum~ started with little Nyonya got some high fever.. Lepas tuam belakang kepala dia, jangkit pulak kat Ibu dia. Last Tuan Izwan kena. Sudahnya, dua hari terlantar. Ibu dalam tak larat gagah masakkan bubur. pahtu kepala pusing bawak baring. Sudahnya bubur je dapat masak. Itu pun makan semangkuk sorang aja. Nyonya Nayla demam, makin banyak pulak dia minum. Sedut segala saki baki air dalam badan Ibu dia. Ibu lidah payau, air masak yang rasa biasa pun jadi macam apa ntah rasa dia.
Demimu anak, kutelan jua air pahit itu. Hari ni bertenga sikit la, dapat juga masak sup ayam untuk tambah tenaga. Basuh baju yang dari Ahad lepas dikepam. ;p 

Adoo~ tak apa. Sakit penghapus dosa. Tanda Allah sayang. Lagipun berapa la da sihat kan? Sakit sikit ja ni.. Be strong dear myself. 


10 Ulasan

  1. Kesiannya. Seisi keluarga demam ya aien. Moga cepat sembuh, get well soon ya!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya... anaknya dah sehat, mak ayahnya masih lesu. Thanks YEA~ ^^

      Padam
  2. Semoga semuanya kembali sembuh..Aaminn

    BalasPadam
  3. get well soon dear..banyakk berehat tau

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ.. dah melepek macam anak denesor tak cukup makan.. haha

      Padam
  4. get well soon dear....sian nimi yek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu laa... tapi dia la paling cepat recover.. ^^

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.