PENGALAMAN SENDIRI CONSUME CBERRIES

Khamis, Jun 24, 2021

 


Lama sebenarnya nak kongsi benda ni. Risau je orang kata fake. 😂 But, it's okay lepas I olls tilik muka sendiri dan nampak la jugak perubahan walaupun kadang kala dia kena juga dry skin attack tu, setidak-tidaknya tak ada la teruk macam dulu. 

Okay, first. Let's us continue the story. 

Apa itu cberries? 

Cberries ni kalau korang nak tahu, dia adalah nama vitamin C keluaran syarikat bumiputera Sysfel ataupun dahulunya dikenali sebagai Raffelinna. Kalau sesiapa mengenali founder Felinna Fattah mesti familiar dengan beberapa produk dia sebelum ni. 

Bagi Aien yang baru mengenali Sysfel pada tahun ni, dek kerana kawan selalu post di Facebook, di status whatsapp beliau membuatkan Aien terpengaruh sama. 


Si kotak oren ajaib ni telah merubah kehidupan Aien dari seorang pengguna kepada seorang ejen. Jadi korang yang nak dapatkan promosi sempena Lockdown ni boleh la roger Aien k. 

Harga dia sangat mampu milik gais. Don't worry. 

Kebaikan Cberries 

Adalah ianya mengandungi pelbagai jenis buat yang menyokong penambahan Vitamin C dalam tubuh badan kita. Sekaligus campuran makanan sunnah seperti habbatussauda dan madu sangat membantu dari segi sistem imunasi kita. 

Jika dilihat pada design kotak dia yang kecil tu, korang boleh nampak buah nenas, oren, mulberry serta acai beri yang juga memberi impak dalam pemulihan kulit tubuh badan kita bukan saja di wajah. 

Selain bertindak sebagai penyokong sistem imunisasi kita, cberries juga membantu merawat serta menambah tenaga. Hari tu consume masa bulan puasa pun rasa bertenaga je nak buat kerja. Memang bagus untuk ibu mengandung, orang yang cuba mengawal berat badan dan sebagainya.

Tanpa cerita panjang, ajum kita ke topik yang hakiki. iaitu.. Hasil Aien menggunakan Cberries sejak dari March 2021 hari tu sehingga kini. 


I am happy user. Boleh nampak dari senyuman lebar tu how happy I am dan orang kata tampak lebih berkeyakinan gitu. 

Selain dari consume cberries, Aien juga consume satu lagi beradik dari sysfel ni iaith CBERRIES EXTRA STRENGTH FORMULA atau nama pendeknya Cbex yang didatangkan dengan lebih berkualiti dari Cberries ni. Pendek kata, Cbex ni kalau tengah gatal-gatal hidung tu kan, ambil la satu sachet. Terus hilang rasa gatal tu. -jujur k. 

Nak cerita panjang boleh ke PM atau TEKAN DI SINI atau korang boleh layari Instagram Sysfel Skudai atau lebih lanjut. 



5 ulasan

  1. menariknya..bila consume sesuatu ade perubahan yg ketara terjadi! terbaik aieni :)

    BalasPadam
  2. kalau ianya ngam n bagi kesan positif dengan kita apa salahnya kongsi kn hehehe sy macam tu juga kalau rasa ianya bagus sy tetap share

    BalasPadam
  3. bestnya nampak perubahan lepas consume cberries. nampak glowing betul muka

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤