Segmen Bloglist 2020 by Cik Miela

Isnin, Mei 04, 2020


Yeah! One to go!! Yehaaa~

•„•

Paddlepop betul la banner dia ni. Comel gitu. Hai, sis! Selamat berkenalan dan salam Ramadhan.

Kita tak dapat bersilaturrahim di alam nyata, alam maya pun jadi la kan?

Nah, korang mesti join tau. Kerana bulan puasa kena beramah mesra sesama kita blogger. kan?

Klik je banner paddlepop kat atas. Follow the rules. Ting! Tunggu je dari penganjur.

Bai! 

12 ulasan

  1. Banner tu kena pula dengan tema blog ni hehe.
    Selamat bersegmen! :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha tak perasan la pulak. ^^ tHanks.

      Padam
  2. Hai tq sebab join. Boleh lihat senarai perserta dekat sini https://shalmilanadya.blogspot.com/2020/05/senarai-peserta-segmen-bloglist-2020-by.html

    BalasPadam
  3. good luck semoga terpilih

    BalasPadam
  4. Blogwalking sini dari segmen yang sama :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

© kisah aienienka.