5000 Patches Free dari Tasneem Natural HQ

Selasa, Jun 20, 2023

 

5000 patches percuma dari Tasneem Naturel HQ 

Masya Allah tabarakallah, berita gembira buat korang pengguna setia produk bayi Tasneem Naturel. Buat yang tidak tau pula Tasneem Naturel adalah pengeluar produk bayi seperti Calm Time, CF Rub, T Rub dan Stommy Oil.  Kini, Tasneem mengeluarkan dua product lagi baru bagi membantu ibu-ibu di luar menangani masalah anak susah tidur dan juga anak sering jatuh sakit. Ianya berkelulusan FDA dan tidak berbau dan sangat mudah digunakan. 


Korang mesti nak tau kan produk apa tu kan? Sebelum tu korang boleh layan video neelofa try Patches untuk Bilal. Elok je Bilal tidur bila ditampalkan Sleep Tight Patchure ni. 



Sleep Tight Patchure Natural Herbs Patch


Selalu dengar anak-anak selalu tidur lewat dan kadang-kadang mengigau bila penat seharian. Bila perkara begini berlalu, penatnya lahai si ibu nak kawal mereka ni. Mujur Tasneem Natural datangkan Sleep Tight Patchure direka khas membantu anak-anak melelapkan mata serta mendapat tidur yang sempurna

Ehh, benda tampal-tampal ni tak menganggu keselesaan anak-anak ke? In shaa Allah sebab dia macam kain lembut tau. Tak ada rasa benda lain melekap pada badan. 100% Natural Herba digunakan dalam patchy ni. 
.


Bagi Aien penggunaan patchy ni amat membantu bila kita travel sebab kadang-kadang masa tu anak-anak selalu meragam penat dan malan tido tak berapa nak lena di tempat yang baru. Masa ni la Sleep Tight Patch ni berguna sungguh. Memang berbaloi dengan harga dia. Tengok Bilal pakai lagi la rasa nak mencuba kan? 

Kebaikan Sleep Tight Patchure 

  • Mengalakkan kitaran tidur yang normal buat kanak-kanak 
  • Membantu mendapatkan tidur yang lebih berkualiti 
  • Mengurangkan terjaga di luar waktu tidur anak-anak 
  • Mengurangkan keresahan akibat tak cukup tidur. 


Bukan saja kanak-kanak boleh menggunakan Sleep Tight Patch ni, bahkan orang dewasa pun boleh guna. Tambahan yang mengalami masalah imsonia dan tidur yang tak berkualiti tu. 


Cara nak pakai Patchy Sleep Tight ni adalah mesti kawasan yang bebas daripada rambut losyen dan minyak. 

Elakkan juga memakai Patchy ni dalam keadaan tangan basah. 

Tampalkan pelekat Patchure Sleep Tight pada titik akupuntur sama ada di bauu belakang pinggul ataupun pergelangan tangan. 

Cadangan pemakainan adalah selama 6-8 jam. Seperti waktu tidur kitam seeloknya dipakai sebelum nak tidur tu la kan. 



CF Patch Patchure 100% Natural Herb


Buat pencinta CF Rub mesti akan sambar CF Patch ni. CF Patchure ianya diperbuat daripada 100% herba semulajadi bagi membantu anak-anak yang dibelenggu demam, selsema dan batuk berpanjangan. Mengandungi aroma peppermint dan Apricot Seed boleh tolong lega sistem pernafasan anak-anak. 



Fungsi CF Patch 

  • Mencegah dan mengurangkan batuk
  • Mengurangkan hidung berair di waktu selesema 
  • Memudahkan pernafasan dan melancarkan hidung tersumbat 
  • Menurunkan suhu panas dan melembapkan tekak. 

Secara tidak langsung, CF PATCH banyak membantu ibu-ibu dalam kerisauan apabila anak-anak selalu diserang demam, batuk atau selsema. 
.





Cara guna CF Patch ni senang sangat. Hanya tampalkan saja di bahagian depan atau belakang dada. Dan Walla!! Biarkan patchy ni buat kerja dia sendiri. Boleh digunakan sekitar 6-8 jam bergantung pada keadaan si kecil. 



Berita gembira buat mereka yang nak cuba patchure by Tasneem Natural ni kan. HQ tengah open giveaway 5000 patches percuma. Korang boleh la cuba mohon di bawah ni: 




Untuk product Tasneem Natural lain korang boleh layari laman sesawang Tasneem Natural atau media sosial mereka di Facebook dan Instagram: 

Facebook: 

Instagram: 

Catat Ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤