Giveaway Sampul Raya Hipster

Rabu, April 07, 2021


 Uish, Kak Fiza buat giveaway?? Kena join ni walaupun dia kata hadiah tak gempak. IDK kak.. Nak join jugak. 

Nak sampul raya akak. Nanti kita simpan je tamau kasi orang pun. Hahaha

Berapa tahun dah simpan hasrat nak beli sampul raya dari kak Fiza ni. Tapi belum ada rezeki lagi. Mana tau kali ni rezeki anak-anak pulak dapat sampul raya ni kan. 

Giveaway dah pun bermula dua hari lepas, dan akan berakhir pada 12 April 2021. 

Nah, bagi korang belom berkesempatan tu jemput la join, mana tau ada rezeki korang jugak kan. Sebagai tanda support kak Fiza yang gambarnya sentiasa debam deboom gitu. Idola jugak ni. Hehe 

All the best semua! 

7 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤