MASIH..

Ahad, Disember 08, 2019


Masih.. | Hi~ Assalamualaikum

Ingatkan sudah bertenang, tapi masih juga bertendang. Ingatkan sudah sepi tiada kunjung, tapi masih juga ia hadir kembali. 

Apa harus aku lakukan? 

Apa yang masih? 

Sejujurnya tak mengerti kenapa perlu begitu? 

Masih juga entry yang sama,menjadi tarikannya. Ikutkan tiada apa la sangat dalam entry tu. Hairan laa. 

Pelik bin ajaib. Tak tahu la nak buat apa lagi. kOrang pernah ke kena macam ni? 

Aien tahu sesetengah mereka kunjung ke mari ada bagi salam, ini tidak. Menakutkan la. Oktober dah berlalu, halloween pun dah lama pergi. Ni orang nak pergi holiday pun tak senang hati tau nak tinggalkan rumah yang dah diintai penyangak. Macam cerita Home Alone pulak. Soalnya, aku ni bijak ke macam budak tu? adooo.. 

Me is miserable la gini. Kome pegi la main jauh-jauh. kawe dok mau ler engkome singgah ke maghi. Kome tu la makhluk Tuhan yang penuh muslihat. Kawe heran le, ape le menarik sangat sampai kome nak layangi entry yang sama. Udah ampir setaun udah entry tu. kasi la chance entry lain pulak naik ui!! 

Udah ler.. Kawe perati je engkome ni smggu ni. Kalo idok juga berambuih~ kawe tutup kejap la lagu ni. Malaih nak ngadap. 

Till we meet again. Jaa Nee! T^T

7 ulasan

  1. Masih lagi menyerang ye.. Pelik juga..

    BalasPadam
  2. Apelah yang dimahukan tu. Cool dulu Aein.

    BalasPadam
  3. uiisshh deme ni! kacau blog kak aien kita ehh?! berani diorang? *acah backup hehehe.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

gallery @aienienka

© kisah aienienka.