Game klasik tanpa iklan untuk anak-anak

Isnin, Julai 24, 2023

 



Allahumma solli ala muhammad 

Game Klasik Online tanpa iklan?


Anak-anak zaman IT dan teknologi —mereka membesar dengan begitu pantas seiring lajukan kemajuan teknologi kini. Haa, makanya daku terjumpa la satu tempat atas talian untuk anak-anak yang suka nak main game. Dari mereka fokus dengan permainan yang meragukan kita, baik la korang as parent suruh deme cuba main game ni. Mesti seronok. Aien tengok game dalam WEBSITE NI memang meriah korang. Rasanya silap hari bulan bukan takat jadi rebutan anak-anak. Dengan mak pak dia sekali turut sama. 


Pelbagai games bebas iklan di Mortgagecalculator.org 

Menyediakan pelbagai jenis permainan berasaskan pengurusan perniagaan, enterpreneur, dan banyak lagi la. Paling seronok sekali games mereka ni semua bebas iklan dan kita pun boleh main tanpa sedar waktu berjalan. Haha Bahaya sungguh kan? 

.

Surely kita boleh kawal waktu untuk bermain games ni. Here, I want to share dengan korang beberapa permainan kesukaan I dalam website ni. 


Coffee Shop 

Dalam permainan Coffee Shop ni kita boleh belajar macamana nak kawal bahan di kedai kita. Kemudian , customer service kita. Bukan dalam games saja ada masa peak hours dan ada masa lengang, kehidupan realiti juga begitu. 



Di sebabkan I suka makan, jadi untuk minat I suka games kedai-kedai macam ni. Konon verangan nak berbisnes. Bila kita dah expert dalam game sebegini, in shaa Allah jika dibawa ke kehidupan semula jadi kita boleh praktikkan keadaannya. Lumrah kalau kita berniaga, orang A nak copy idea kedai B. Jadi nak kena bijak dalam mengolah setiap idea bisnes dan juga harus percaya rezeki itu dari Allah. 



Untuk game ni aku suka sebab anak-anak ikut teruja tengok main game ni. Bila diajak main, masing-masing tak sabar tunggu giliran untuk bermain. 

Bagusnya game dari website ni anak-anak mudah nak belajar secara tak langsung dengan setiap satu permainan.


Grafik yang sangat simple dan sangat mudah nak faham apa permintaan dan aturcara permainan. Cumanya bila main di smartphone, walaupun dan di-rotate-kan skrin, masih kecil ukurannya. 


Sebab tu la, dia kata web games. 🤣 Senang sangat la dah tak payah nak muatturun games semata nak main kan. Games macam ni I selalu main masa tengah tak ada kerja sangat tapi you need to acah-acah sibuk tengok skrin. Adoi la, kenangan la masa dapat kerja dulu. 

Main game macam ni tak boleh stress. Nanti dari nak relax-relax jadi melalut pening kepala pulak. 

Tak suka dengan games restaurant, banyak lagi pilihan yang dorang sediakan untuk korang yang penting semua berkisarkan perniagaan, pengurusan wang dan pengurusan management. 

Korang boleh usha semua games ni di Games Money dan bagus untuk pendedahan anak-anak dalam menguruskan kompeni sendiri. Mana tahu boleh kalahkan Megah Holding. Chow! sibuk nak jual Ice cream ni. 



4 ulasan

  1. hahahaha patutlah macam busy je sekarang rupanya busy main game

    BalasPadam
  2. Bestnya! Ni dengan kita pun nak main game ni :D

    BalasPadam
  3. lama sudah Cuya tak main game

    BalasPadam
  4. seronok main game kt sini, sampai ralit tau... hahahahahah

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤