Terima hadiah giveaway dari theafterlight.co

Isnin, Mac 20, 2023

 


Menang giveaway di instagram 

Allahumma solli ala muhammad 


Hi hi! excited sangat tetiba ada ninja van hantar parcel. Ingatkan another item untuk di-review, tapi tidak. Dengan kotak besar dan serba wangi walaupun dah berbungkus plastik membuatkan daku tak sabar nak unboxing. 


Contest giveawat yang dianjurkan oleh theafterlight.co di instagram mereka mengajak para peserta wishes pada siapa yang mereka sanjung. And this is mine~ yang sangat selfish dan heartless we called it. ^,^


Bunyi macam sadis, tapi apa yang ada dalam fikiran dan tiada siapa juga saya mau tagged masa tu, so  tandakan saja account personal lagi satu. Dan tak berharap menang sebab rasa macam ramai jugak contestant dia. Masa dia buat cabutan tu pun ada dalam 8 orang barangkali. Alhamdulillah rezeki pada guwe yang teringin benaran punya haruman reed stick ataupun lilin. ataupun sesuatu yang wangi bah untuk rumah. 

.

Who is theafterlight.co? 

Ikutkan posting pertama mereka di akaun instagram adalah pada tahun 6 November 2022 dan mereka berpusat di Damansara, Kuala Lumpur. Anak tempatan menghasilkan lilin bau esklusif begini dan jika dilihat pada style instagram mereka seolah daripada luar negara. 
.

Memang proud sungguh. Semalam baru saja pihak admin mereka DM kata set lilin yang sepatutnya pemenang terima as —Fresh Bloom tu tak berapa nak menjadi, so dia suggest the other one. Dan hari ni dah sampai! Me so excites laa~ 

Oh, theafterlight.co juga mempunyai shopee mall juga tau. teruskan membaca, nanti I tinggalkan link untuk korang cuba lilin mereka. 

Lilin mereka berasaskan coconut-soy wax dan selain daripada lilin, mereka juga menjual wangian lain seperti reed stick untuk bilik serta linen and pillow spray.

We got lilin, reed stick and spray for linen from theafterlight.co


Masya Allah semoga murah rezeki selalu seller yang pemurah begini. Jika dilihat mengikut harga asal, sekotak yang lengkap 3 set ni mahu juga sampai seratus setengah. Itu la, rezeki sangat sebab Aien memang lama nak beli, tapi selalu fikiran berubah tatkala ada duit. Makan lagi penting. haha Padahal sendiri suka wangian. Perempuan, siapa saja suka bau busuk, kan? 



Comel sangat gift set dia. Mungkin juga boleh hadiahkan buat yang tersayang, dari nak merajuk tak jadi dapat wangian sebegini rupa. Naik terus senyuman di wajah. Bila diambil gambar jadi lawa flatlay saya. Haha 
.

Seperti gambar di atas sana tadi, dalam kotak ini ada lilin bersama pouch bag-nya, reed stick bersama wangiannya dan tak lupa wangian dalam bentuk spray untuk room, linen dan pillow. I try spray, masya Allah.. Sedapnya bau~ Huwaaa.. terasa diri dihargai gitu.. 
.

Untuk lilin, sebagai ganti Fresh Blossom seperti pihak admin bagi pilihan, I pilih After Rain — smell nice with moss, fir needle and fresh leaves. Dan bau dia memang nice sangat!! After rain. Imagine bila korang down, hidu something yang nice macam ni. Healing rasanya. Esok I nak cuba bakar pagi, untuk gather mood pagi. 
.

Selain dari itu, Reed stick named —Another Dawn yang sebenarnya seller nak namakan dia Golden Hours but ntah macamana Another Dawn tu terlekat juga. Dengan bau fresh citrus grapefruit, nectarine dan juga eucalyptus, I try hidu without open it up. This one yang kuat sangat bau dia. Masya Allah nak letak dlm bilik air sayang. Haha Nanti kita cari place mana nak letak dia. 

.

Last but not least, Room Spray which is tiada dalam preview Instagram atau Shopee  lagi, but this one pun nice juga bau dia. Kau rasa seolah berada di Hotel dengan bau esklusif gituu. 
.
Tak lupa juga seller bagi scrunchies as a gift too. Kiut sangat dengan warna estetic. I love it! Thank you very much dan semoga murah rezeki selalu. 
 

Kenot imagine, di masa krises kewangan agak sukar. Seller kecilan begini masih sudi buat giveaway dan beri sesuatu yang begitu expensive. Mungkin next time I should repeat sebab dia memang wangi! If only I had my own money. 
.

But, no worries. sesungguhnya rezeki Allah itu ada, kan? 
.

Korang kalau nak cuba usha theafterlight.co punya lilin boleh (TEKAN SINI) Mari kita support small seller yang berusaha untuk majukan diri mereka. Yeah! 
.

Kalau betul wangi, Aien memang tak tipu tau. Hehe 


8 ulasan

  1. alhamdulillah.. congrats! eksklusif sgt nampak gift tu

    BalasPadam
  2. waaa... bestnyaa.. Tahniah kak... murah rezeki akak

    BalasPadam
  3. cantiknya gift set dia, berbaloi kalau siapa yang tengah cari produk untuk bagi hadiah dekat yang tersayang. suka sangat bau lepas hujan, soothing and comfortable

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤