PRESTASI BLOG APRIL 2022

Ahad, Mei 08, 2022

 


Pheww~ hectic month yeah...dengan raya mengejut. Ohhh, btw, it's not too late to wish, Selamat Hari Raya Aidilfitri, maaf zahir dan batin pada semua. 

Untuk prestasi blog April lalu, nak cerita Aien rezeki dapat audit blog dari brother Hasrul Hassan. Setelah dibetulkan sana dan sini. Perjalanan blog walaupun tak semasyuk, tapi ada perkembangan baik. Jadi kena sentiasa menulis saja laa. 


Nampak ada kemajuan di situ. Serba sedikit bagi semangat baru untuk terus menulis. Aahh gituu.. 


Sekali lagi review Sa Balik Baju menjadi tarikan untuk bulan April. Untuk entry baru, buffet Ramadan di Dewan Hassan Abdullah mendapat klik yang hebat. Betul la tu, keyword memainkan peranan. 


Baca sini: Buffet Ramadan paling berbaloi


Seperti biasa blog Aien jadi perhatian kerana perkongsian buku pink dan persediaan untuk ke hospital. Ramai ibu-ibu ni suka baca pengalaman orang kalau dalam bab ni. Hehe kan? 



Tengok, berapa ramai cari. Al-maklum la setiap hari pasti ada yang bakal mengandung dan bersalin. Masing-masing teruja plus nervous dan suka nak baca pengalaman orang lain bagi memudahkan kerja mereka untuk proses seterusnya. Lagi-lagi selepas PKP ni, prosedur klinik dan hospital kadang-kadang masih belum tentu lagi sistemnya. 

Agaknya raya ni movie Sa Balik Baju tu keluar kat TV la kot, tu yang ramai mencari lagi review tentang movie tu. Tambahan pulak, selepas Aien buat review tu, kena copy paste oleh blogger terkenal. Panas berapi la pulak. Haha 




Wardah sunscreen review pun masih dalam carian utama orang ramai. Sekarang ni dah ramai dapat kesedaran untuk memakai sunscreen untuk penjagaan kulit wajah. Nak buat review beauty produk tu banyak, tapi penyakit M besar trantantang ni payah sikit. 


Well,  itu sahaja untuk April. May pun harap lebih meningkat lagi la. Tapi kalau sendiri malas menulis.. Tak oyeh nak kata apa la naa.. 

till next rekod book

5 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤