BERAYA BERSAMA KAFTAN Edisi Terhad KELUARAN JIMMYNOUR

Isnin, April 11, 2022

 


Monday uolls~ Salam Ramadan ke 9 sudah.. Alhamdulillah moga semua baik-baik saja ya? Gi mana, udah nyari baju rayanya belom? Kalau belom, nih.. Mau cerita.. JimmyNour adik beradik dengan keluaran Jimmyscarves ada keluar koleksi terbaru nih. Mau tengok? 

Sebelum itu, mari kita cerita serba sedikit keistimewaan Kaftan by JimmyNour ni. Paling penting sekali, koleksi ini adalah Limited Edition sempena Sinaraya 2022. 


Diperbuat daripada kain premium silky matte satin yang mampu memberikan keselesaan kepada korang tanpa perlu risau kembang atau tak flowy. Pemilihan kain ini tak jarang dan sangat sesuai digunakan dalam apa jua majlis terutama untuk dijadikan baju raya kelak. 



Jika dilihat berdasarkan close up picture yanh diberikan, kaftan ini dijahit kemas dengan jahitan baby seam untuk keselesaan si pemakai.



Cutting untuk kaftan pula dengan saiz yang agak lebar yang selesa juga. Nanti boleh rujuk saiz chart di bawah. Meh terus lagi membaca. 


Tag esklusif daripada JimmyNour pakai anggun untuk wanita bergaya. 


Kain printed specially dengan jenama JimmyNour memang sesuai untuk #jimmynourlovers yang proud dengan penghasilan setiap koleksi. Kata orang, alah membeli, lama memakai. 


Koleksi Kaftan JimmyNour ini juga di datangkan dengan dua corak yang berbeza yang setiap satu corak mempunyai 5 warna yang berbeza. 


Kaftan ini adalah dalam bahasa pasar kita baju kelawar yang telah dinaiktaraf demi kesesuaian pemakai untuk memadankan dengan setiap apa jua situasi. Bagi Aien, Kaftan keluaran JimmyNour ini memang esklusif high class gituu, menjadikan kita proud to go anywhere with this kaftan. 


Boleh nampak keselesaannya di situ kan? Simple, yet elegan gitu. Tag line aku aje ngasi kat koleksi JimmyNour ni. 


Suka corak geomatrik, boleh pilih koleksi Celine Kaftan di atas. 👆


Manakala peminat abstrak terutamanya boleh pilih koleksi Hannah Kaftan di bawah 👇


Yang penting dua-dua lawa dan cantik laa. UNDENIEABLE corak dan design koleksi dari JimmyNour ni. 

Oh ya, sebelum terlupa saiz chart Kaftan ini seperti di bawah. 



Sempena Hari Raya yang bakal menjelang tak lama lagi, JimmyNour memberi diskaun hebat untuk 500 pembeli terawal.  Eh,, bukan. Koleksi Kaftan ni cuma terhad 500 helai saja. Meh, meh siapa cepat dia dapat. Dengan RM129/pasang baju raya simple dan anggun di pagi raya tanpa risau kerna korang tetap cantik dengan koleksi JimmyNour. 

Nak dapatkan Kaftan Celine dan Hannah sekarang, boleh terjah Instagram fisah_jimmyscarves sekarang! 


pssst: Warna pink tu lawa tau..  

2 ulasan

  1. Waaa cantik juga kaftan dia, kain satin ekk, mesti flowy je kalau berjalan tu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤