Bawal dengan Awning, tapi bukan instant Koleksi Terbaru dari Jimmy Scarves

Sabtu, Februari 06, 2021

 


Lajunya Jimmy Scarves ni keluarkan koleksi terbaru. Tercungap-cungap nafas nak kejar. Ada satu koleksi yang Aien miss nak share dengan korang, yet boss dah keluarkan design baru. Urgh!!!! 


Eh,, jangan stress wahai diri. Jom cuci mata dan sambil menahan diri untuk ambil satu daripada koleksi ni. Huish, terbaik! 


Bawal bersama awning, tapi bukan bawal instant

Eh, macamana tu? Biasa ada awning, jadi instant la kan? Tidak wahai para teman semua. Kali ni boss Jimmy datangkan idea berbeza dengan jenis bawal yang 2 design bahkan uolls boleh gayakan lebih dari 5 gaya. Wow! Tak nak cuba satu ke? 



Dengan bidang 60' koleksi Aliaa ini memang sesuai la digayakan dengan awning mahupun tanpa awning. Uolss boleh cuci mata dengan singgah di Instagram @jimmyscarves_skudai tau. Di situ,In shaa Allah akan cuba untuk update segala koleksi terbaru dari Jimmy Scarves. 

Koleksi Aliaa sangat sesuai untuk ibu bekerja

Kenapa? Sebab jika terlambat siap, boleh main sarung je dulu, dalam kereta boleh sauk macamana gaya korang suka. Heee~ ibu tak bekerja ni pun menahan je nak rembat tudung raya ni. Mahar tudung ni keras sikit, haha tu yang kena fikir jugak untuk stay at home mom. Nak tau berapa? Jom rujuk details dan full katalog di Instagram atau Page di facebook @jimmyscarves_skudai okay? 

Moga ada rezeki Aien dari sini. :) 

4 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤