Koleksi Istimewa sempena 4 tahun Jimmy Scarves

Isnin, Januari 25, 2021

 


Koleksi Istimewa sempena 4 tahun Jimmy Scarves | Walaupun Aien baru je berkecimpung dengan Jimmy Scarves ni baru beberapa bulan, namun Jimmy Scarves sebenarnya telah bertapak dalam industri fashion sejak 4 tahun lalu. Wow, jika diibaratkan dia sang anak tak lama lagi nak masuk sekolah dah. 


Apa special sangat koleksi ni? 

Koleksi Laura kali ini didatangkan dengan 10 warna pastel yang pasti menarik minat para wanita di lusr sana untuk memilikinya apatah lagi hari pelancaran koleksi ini jatuh pada hari penjawat awam menerima gaji. 

Walaupun di musim pandemik yang kian merisaukan, golongan ini lah penyumbang utama kepada penyokong usahawan micro macam Aien ni. Hehe 


Dihadirkan dengan 10 warna berbeza yang semestinya mengekalkan warna-warna selamat kegemaran para wanita. 


Warna yang bakal menjadi rebutan para pelanggan kebiasaannya. Disamping motif floral yang tidak terlalu padat serta gaya semi instant shawl ini pasti menjadi kesukaan para ibu yang sukakan kepantasan dalam persiapan. 


Didatangkan dengan material tudung premium heavy chiffon sebagai badannya serta soft cotton with double stitch sebagai awningnya pasti lembut dipegang mudah digayakan. Apa yang penting koleksi begini mampu menyembunyikan pipi yang agak bulat sejak PKP ni . Okay gurau. Tapi bab sembunyikan pipi tu betul. Korang pun takkan nampak chubby bila mengenakan tudung semi instant ini. Best kan? 


Disertakan juga tanda pengenalan initial Jimny Scarves di awning serta di hujung tudung yang dijahit kemas dengan penuh kasih sayang. Gitcheewww.. 

Penat la menaip dengan suara ala-ala tukang buat iklan. Haa, Aien cuma nak cakap koleksi Laura ni memang selalu menjadi rebutan untuk peminat shawl dan geng cepat siap. 

Sempena pelancaran koleksi Laura ni, dengan setiap pembelian COMBO korang akan dapat diskaun RM20 tau. Lebih jimat lebih murah gitcheeww.. Beli la untuk mak satu, mak mentua satu.. Dua-dua sayang dua-dua dapat. 

Okay la, uolls jika berminat boleh je DM Aien atau spam la like di IG @jimmyscarves_skudai dan sokong la perniagaan micro saya. 

Thanks for reading! 

5 ulasan

  1. Balasan
    1. Jimmy Scarves alhamdulillah menjadi pilih kerna design dan labuh tudungnya. :)

      Padam
  2. besar sik tudung tok owh...kelak kamek belek..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. besar kak. jenis bidang besar semua jimmy scarves pun tudung. :)

      Padam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤