Countdown Sale dari PG Mall deals serendah RM1

Rabu, Disember 30, 2020

Countdown Sale dari PG Mall meriah dengan pelbagai diskaun hebat! | Pejam celik 2020 kian meninggalkan kita. Dan apa yang seronok bila nak masuk tahun baru ni, pastinya jualan dengan diskaun menarik berlangsung sana sini. Habis la rambang mata kita nak pilih hok mana yang best potongan harga dia. Dari korang semua rambang mata di merata tu, meh Aien nak ajak korang  kenali satu e-commerce platform yang semakin mendapat tempat di hati rakyat Malaysia ni. 


Apa itu PG Mall? 

Buat pertama kali dengar macam Aien ni, PG Mall merupakan satu-satunya e-commerce platform buatan Malaysia sendiri tau. Yang telah bertapak semenjak 2017 lagi dan kian mendapat tempat di hati pengguna. 

Kalau korang nak tahu jugak, PG Mall ni telahpun tersenarai di antara TOP 3 e-commerce di laman sesawang Web iPrice tau. Nak baca penuh korang boleh tengok di iPriceinsights. Dan sebagai bukti jugak kan, Aien selitkan la gambar dia sekali tau. Biar tambah sikit rasa percaya tu. Haha



 Hebat kan? Jom sokong produk buatan Malaysia dengan membeli di PG Mall. Jangan risau tentang bagaimana pembayaran nak dibuat kerana PG Mall menyokong semua jenis gaya pembayaran termasuk la menggunakan e-wallet mahupun QRPay. Eh, rasa-rasanya satu-satunya e-commerce la yang ada gaya pembayaran begini. Bertambah kagum la Aien dengan PG Mall ni. 


Countdown Sale ini bermula 25 December 2020 sehingga 1 Januari 2021 tau. Jom rebut peluang jualan serendah RM1 sahaja. Hanya dengan tebus code promo: COUNTI korang layak untuk menikmati free shipping untuk pembelian minimum RM30. Wush, apa lagi. Jom la beli lebih sikit. Kongsi rezeki itu tak salah kan? Masa ni juga kita ambil kesempatan untuk mencari barangan idaman kalbu baik dari segi barangan rumah sehingga barangan peribadi gais. 


Aien perati la jugak benda apa nak dibeli sempena countdown sale ni kan, Tetiba ternampak buku kanak-kanak sesuai seawal usia yang memang tengah dalam tinjauan Aien ni. 


1. Bahan bacaan kanak-kanak


Dalam satu set berharga RM12 ni mempunyai 7 buah buku seperti yang tertera dalam gambar. Syiok jugak si Nayla buat cuba dia nak baca-baca. Done masuk cart! 




2. Bunga palsu - daun monstera 


Halah kau ni, aku baru nak berangan letak greeny dalam rumah. Sekali comelnya dengan harga RM6 sahaja! Apa lagi la, laju aja masuk dalam cart. Haha boleh beli lebih sikit.

Tu dia,mak mana tak tergoda ni. Siap belikan untuk mak mentua sekali la. Ha Ha tergoda jangan berseorang. Kena ajak teman. gitu~ 





3. Set Periuk 



Disebabkan keluarga Aien kecik jer, so malas la nak cuba-cuba beli set dessini. Haha terpikat pulak dengan set 3 pcs ni. Comel je. Aien dengan barang comel-comel ni payah sikit. Maka dengan ini selamat masuk cart. 




Dah laa, tak boleh banyak sangat. Nanti bertambah rambang mata susah jap g. U olls berminat nak dapatkan barang-barang keperluan rumah, sama ada barang anak-anak barangan peribadi, alat mekap, perkakas rumah dan sebagainya boleh saja terus ke laman sesawang PG Mall sekarang! atau klik sahaja ni link ini: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=821


Selamat membeli belah! 

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ShopNow #shoponline #YES #yearendsale2020 #freeshipping 



About PG Mall: 

Website: www.pgmall.my









5 ulasan

  1. terus teruja nak cari barang di PG Mall. Nak rebut segala offer yg ada...

    BalasPadam
  2. salam tahun baru 2021!! kakmim follower ke 405.. hehehe

    BalasPadam
  3. Makin banyak barang-barang yang di jual kat PGmall kan..
    Ngeri nak bukak apps dia, kalau bukak mesti sangkut..

    BalasPadam
  4. tertinggal kamek sale 1.1 ri ya..tunggu sale 2.2 gik lah..

    kelak iboh lupak engkah details kat sitok k: https://www.sunahsukasakura.com/2021/01/top-10-commentators-2020-blog-sunah.html

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤