MENANG GIVEAWAY SANA SINI, alhamdulillah!

Isnin, Januari 20, 2020

Menang Giveaway sana sini, Alhamdulillah! |Bahagianya dalam hati, bagai diberi bunga, seisi dunia, ana yang punya!

Siapa manusia yang tak gembira dapat hadiah bilang sikit? Yang nama perempuan itu, gembiranya dapat hadiah itu seperti diberi bunga oleh kekasih hati doang. Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. Khabar gembira buat bulan pertama tahun 2020 ni. Masya Allah~ 


Pertama. 

[ Menang sini ]

Kali ni betul-betul unexpected hadiah dan hadiah tu tak pada Aien pun. Sedih, tak ada rezeki. Kalau tak bertambah koleksi hadiah tudung bawal dari blogger Aien. 

Kisahnya, Aien menang secara rawak oleh blogger Suhaila ni. Bila tengok link blog sendiri naik, ya Allah sukanya! Laju whatsapp Cik blogger nak tuntut hadiah. Dan hadiah pun dikirim. 

Mana cerita tak best adalah, hadiah tak sampai sebab posmen telefon Aien dan Aien tak angkat. Dan dijangka mungkin tak ada di rumah padahal dua minggu ni Aien tak ke mana-mana pun pada tarikh yang dikhabarkan. 


Sedih. Tak apa la. Sorry Ella. Aien tak berniat pun tak nak ambil hadiah tu, cuma minggu lepas Encik Suami sibuk, Aien tak boleh drive dan tak terfikir pulak nak cari runner tolong ambilkan. Hurm.  


Kedua.

[ Menang sini ] 

Sebagai salah satu matlamat Aien 2020 adalah untuk menjadi orang yang lebih teratur, Aien beli E-Book Susunatur by Hani Mynis  dalam 30 hari di #DrUrusrumah. Kalau korang cari di media sosial, terutama Facebook yang selalu memuatnaik segala panduan dari Hani Mynis ni. 

Antaranya:: Barang saka WAJIB beli 

Bila dah beli E-Book tu, Hani Mynis buat giveaway review untuk E-Book tersebut. Apa lagi, cuba la nasib dan tak sangka menang. Ya Allah, terima kasih. Dan korang yang rasa nak lebih terurus sama ada dari segi apa-apa pun, rasa tak ada garis panduan, boleh follow Hani Mynis di Facebook dan Instagram . 

(nanti dah sampai hadiahnya Aien update lagi.) 


Ketiga. 

[ Menang sini]

Yang ni pun juga join for fun actually. Tanda support junior masa belajar dulu. Dah jadi Youtuber tentang deko murah dan haul. Comel-comel tau. The other side of her yang Aien tak tahu. follow youtube dia Atieka Addeen kalau nak tahu lebih lanjut. 

Berbalik pada cerita, malam tadi dia muatnaik satu video, sekaligus cabutan untuk para pemenang. Alhamdulillah, nama IG Aien terpilih. Alhamdulillah. Rezeki anak-anak. 

Nanti dah sampai hadiah Aien update ya. 


Keempat.

[ Menang sini ] 

Okay, yang ni memang tertinggal kereta api sungguh. HAHA Sebab kadang-kadang join GA pahtu lupa bila tuan anjur umumkan pemenang. Bila terlambat, atau kadang tak ingat la dah claim ke belum, tapi rasa macam belum. Haha Nanti kita tengok macamana. 


Secara keseluruhannya, rezeki untuk first half Januari 2020 ni sangat lumayan. Cuma hadiah-hadiahnya belom sampai lagi. Sob sob laa.. 

Sambil-sambil tunggu hadiah tu sampai jom la layan drama. Jaa Nee!

13 ulasan

  1. Alhamdulillah rezeki awak hehe.. best betul menang giveaway kan kan :)

    BalasPadam
  2. wah memang murah rezeki awak tahun baru ni..alhamdulillah & tahniah ye :D

    BalasPadam
  3. Tahniah.. semoga semakin dimurahkan rezeki lepas ni :)

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah rezeki. I'm in awwww. now that is what we called super lucky.

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. rezeki Aien.. tahniah Aien..

    BalasPadam
  6. tahniah kak. murah rezki . org pun dah lama gile xjoin GA, sebab pemalas hahahhaha

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤