HAPPY HOLIDAY!

Rabu, Disember 25, 2019

Happy Holiday! | Hi~ Assalamualaikum 

I suppose shouldn't say the other word, so may I say this? Yeah, the title. Selamat bercuti walaupun warga Malaysia tidak lah mempunyai salji seperti yang diharapkan. Namun  cuaca sejuk yang sedia ada ni pun bersyukur sangat. Usah la dicari apa yang tiada kerana negaraku ini sungguh nyaman. 

Kemeriahan tetap terasa sebab warga kota turut pulang ke desa untuk meraikan bersama sanak saudara. Yang lain agama, pulang juga ke kampung kerana minggu ini merupakan minggu terakhir cuti sekolah buat tahun 2019. Tapi, ada juga yang turut berorentasi esok kan? Buat anak-anak yang sekolah agama kalau tak silap? Apa-apa pun, all the best, dan selamat menduduki alam persekolahan. 

Apa plan hari ni? Saat entry ni ditulis, dalam kepala cuma ada cleaning proses sebab nak clear rumah yang makin semak. Dari September lepas, melihatkan group #kemasrumahwithhani buat cabaran dan bulan ni ada satu cabaran terakhir, tapi admin kata kena buat cabaran ni, dari yang pertama, so I guess next year I will began. 

Pejam celik kita bakal berada di minggu terakhir tahun dua ribu sembilan belas. What did I do on this year? Yeah, later on I make a long list for this year. For this entry, I should just wish you guys have a nice day on holiday. Jaga diri. 

Oh ya, tahun depan ada macam benda nak buat, in shaa Allah. Pray for me for good thing, cause somehow when you do to others, it might come back to you. Aien doakan semua yang membaca entry ni, perolehi apa yang dikecapi, moga diluaskan lagi rezeki mereka, dan moga sentiasa dipermudahkan segala urusan dan moga sentiasa dalam rahmat Allah SWT. 

Be well, be good, be healthy, be humble. Jaa Nee!

9 ulasan

  1. Aamiin. Moga doa yang baik baik di atas berbalik pada kak aienn! hehehe.

    my activity (mainly) for today is blogwalking. yeayyy! hahaha.

    BalasPadam
  2. happy holidays rabia baru je balik dari kuantan ni

    BalasPadam
  3. Dah hujung tahun dan nak dekat masuk tahun baru ni ada yang bercuti panjang terus dari cuti xmas.

    BalasPadam
  4. Lepak rumah je dengan anak-anak.. hehehe..

    BalasPadam
  5. selamat bercuti utk esok gak aien

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤