12/112

Ahad, November 17, 2019

12/112 | Hi~ Assalamualaikum, salam hujung minggu. 

I was shock by myself. Last night, lepas wondering around, blog walking to others, and check my post, balas komen orang and tetiba terdetik hati  nak tengok berapa dah post Aien untuk tahun 2019. Thanks for suggestion someone, Farhana Jafri or orang lain, Aien tak ingat sangat.  '*_*, suh letak post by hieracy, glad I made it, and tau berapa dah post Aien? Wow, 

itu la nombor yang di atas. So, thanks for those who's keep coming back to this lonely personal blog, and post the comment, make me want to keep posting even though sometimes benda tu tak ada relate dengan apa-apa event seharian pun. But, most of them sentiasa ada relate pun. Haha Kalau tak ada, mustahil ada ideas untuk keep posting. And for you guys~


Di atas rasa gembira yang Aien share dengan korang, doakan Aien dapat laksanakan one things for you guys atas penghargaan itu. Well, I know my mistake didn't make money from this blog, actually I done it before, till now adsense tak bagi jawapan lagi. Harap la tahun 2020 memberi sinar baru untuk blog ni. Salah satu hobi mungkin boleh menjana pendapatan Aien dari sini. 

Banyak sebenarnya ideas dan tugasan yang termeteri dalam kepala Aien ni, cuma mampu tak mampu nak buat itu yang kadang-kadang mendatangkan keraguan pada diri. 

Sempena keseronokan melihat kejayaan untuk 2019 yang merupakan tahun yang paling banyak blog entry, let's us, keep fighting, chiayok and do our best for being a good blogger. 

Di sini la cerita sedih yang kebanyakan tersimpan di draft, cerita gembira, dan cerita anak-anak. Moga tika nafas ini sudah tiada, apa yang buruk itu dapat dipadamkan, dan segala yang baik memberi manfaat pada semua. 


Doakan semoga tahun 2020 nanti akan terlaksana impian ni. Oh ya, moga kalian semua menikmati hujung minggu dengan aktiviti yang menarik! 

Till we meet again. Jaa Nee!

7 ulasan

  1. Tahniah... rasa seronok kan walaupun kita post jarang2 tetap rasa kepuasan di situ.. teruskan berkongsi .. semoga dapat memberi manfaat utk pembaca semua.. semoga dimurahkan rezeki selalu ..

    BalasPadam
  2. Yes, bagus ada blog archive ni senang nak tengok previous post. Harap begitulah, semoga perjalanan seorang blogger menjadi semakin lebih baik.

    BalasPadam
  3. keep update sis . Sama la macam saya , blog tak letak ads pun , agak rugi jugak . Tapi takpe la , baik kita luangkan masa dengan blog dari sibuk berfacebook dan ig je . Kadang boleh gain knowledge dan kenal lebih ramai orang menerusi blog nie .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye betul tu.. Sambil kita share cerita kita, kita baca cerita orang. ^^

      Padam
  4. Yeah!! Semoga terus berblog ye Aien..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤