FESTIVAL BELIA MELETOP 2019

Khamis, September 26, 2019

Hi~ Assalamualaikum.. Warga berdedikasi blogku!

Eh, macam nak berpidato la pulak. Yehaa~ gaji dah masuk. Boleh jola joli hujung minggu ni. Buat mereka bangsa Johor dan warga kota di mana anda berada, Moh ler kita serang Festival Belia Meletop 2019 yang dianjurkan oleh UTM Skudai Johor bermula dari 27 September 2019 sehingga 6 Oktober 2019. Ada pelbagai aktiviti menarik uolls~ Haa, yang penting kaki makan tu, meramai la kita serang juga, 


Viral Food Festival juga ni. Yum Yum!  Aien nak jadi promoter dia tak kenan laa, tak tau gayanya. Dengar kabo ada macam-macam pertandingan ada, termasuk la pertandingan mewarna buat si kecil, pertandingan beyblades, pertandingan pakaian beragam, dan pertandingan streer soccer. Ada juga artis dan penceramah jemputan untuk memeriahkan lagi suasan di antara Khai Bahar, Zarul Umbrella, Naim Daniel, dan ramai la. Da'i Azam Alkankari pun hado. 

Uolls tunggu apa lagi? Simpan bajet untuk shopping juga tu, sebab ada Pesta Lelong terbesar di Johor ni. Alamak~ belom hapa hapa lagi fulus sudah kata bai bai.. 

Yang penting dan sangat penting uolls~ sambil shopping dan makan-makan tuh, ada cabutan bertuah untuk mereka yang bertuah sebanyak RM 10K. Halamak~ syioknya kalo dapat ni. 

Kbai, sis nak kira bajet ni. Kita jumpa sana ya hujung minggu. bai!


6 ulasan

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤