WOW~ IT'S 50K PV DAH!!!

Ahad, Disember 16, 2018

Hi~ Assalamualaikum | Wow.. Tiga hari gais. Dalam tiga hari. Sebelum tu, Aien nak ucapkan terima kasih pada kalian yang sudi singgah, menjadi silent reader mahupun komentar di blog sendu lagi kadang sepi ni. Sangat tak diduga. Aien tak pernah terfikir nak kejar pageviews dari u olls, but u olls la pembakar semangat, pemangkin nadi Aien. Eceewaahh~ 

From the beginning, these blog is just for fun. Lately I try to be punctual on my time posting. Moga di tahun baru sehingga seterusnya akan kekal la. Azam tahun baru juga ni. Walaupun tak ada sebanyak blogger yang selalu keep update entry, well ini juga satu kejayaan buat diri Aien yang cuba untuk keep have a faith on this blog.


Target semalam petang Aien bukak, nak try to captured 50k tepat, malangnya tak dapat. Terlebih 16 pulak. Haha tapi tak apa. Aien pun bersyukur sangat cuma mampu doakan kalian agar baik-baik sahaja, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan segala yang baik-baik untuk kalian. Moga Allah berkati u olls semua la. Silent reader mahupun komentar tegar. Doakan semoga rezeki Aien pulak murah, dapat buat something untuk korang yang rajin singgah dan komen, ya? 

Teringin nak buat, kekangan lain memerlukan perhatian khususan. Makanya, Aien dari kejauhan mampu kirimkan al-fatihah dan doa buat korang. ^^

Feeling tak disangka, O M G! 1001 feeling ni bercampur baur. Doakan Aien ya semoga terus sukses dan dapat hasilkan kebaikan buat pembaca semua. Apa yang baik itu datang dari Allah, dan yang buruk dari kelemahan diri Aien. 

Terima kasih semua~ ^^



6 ulasan

  1. Tahniah aien semoga terus sukses dalam dunia blogging! :)

    BalasPadam
  2. Tahniah Aien. Moga terus sukses 👍

    BalasPadam
  3. Tahniah Aien. Moga awak terus sukses dalam dunia blogging dan jangan berputus asa untuk teruskan penulisan dalam dunia blog yea... =)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen di blog ini. 😘

Komen akan dibalas selepas diluluskan. Sebarang yang berunsur spam dan dari tidak bernama tidak akan dilayani.

Jaga diri ❤